Рівні навчальних досягнень | Бали | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
Початковий | 1 | Учень може:
· зобразити найпростіші геометричні фігури (намалювати ескіз). |
2 | · виконати однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами; · впізнати окремі математичні об’єкти і пояснити свій вибір. | |
3 | · співвіднести дані або словесно описані математичні об’єкти з їхніми суттєвими властивостями; · з допомогою вчителя виконувати елементарні завдання. | |
Середній | 4 | Учень може:
· виконати за зразком завдання обов’язкового рівня. |
5 | · проілюструвати означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника; · розв’язати завдання обов’язкового рівня за відомими алгоритмами із частковим поясненням. | |
6 | · проілюструвати означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами;
· записати математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки. |
Достатній | 7 | Учень може:
· розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень. |
8 | · володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;
· частково аргументує математичні міркування та розв’язування завдань. | |
9 | · вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;
· розв’язує завдання із достатнім поясненням. | |
Високий | 10 | Учень може
· розв’язує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням. |
11 | · вільно і правильно висловлювати відповідні математичні міркування, переконливо аргументувати їх;
· знає передбачені програмою основні методи розв’язування завдання і вміє застосовувати їх з необхідним обґрунтуванням. | |
12 | · виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язування математичної проблеми;
· може розв’язувати нестандартні задачі і вправи. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий